Bemærk at

 

Det ikke er tilladt at skrive personfølsomme data som fx personnumre eller passwords

 

Undlad at vedhæfte certifikater og tilhørende koder i supportsager. 

 

Såfremt der er tale om en hastesag skal henvendelsen indtelefoneres til SDS‘s Nationale Servicedesk tlf. 33 14 39 00

 

Felter markeret med * er påkrævede

Sagstitel: *

Kort 3 liniers beskrivelse af problemstilling *

Indberetter

Den person som har henvendt sig til supporten og som sagen skal afsluttes til.

Navn: *
Telefon: *
Organisation: *
E-mail: *

Yderligere E-mail addresser

Hvis du ønsker flere modtagere i forbindelse med sagshåndteringen – venligst angiv ekstra mailadresser herunder. Du kan angive max. 3 ekstra adresser

E-mail:
E-mail:
E-mail:

Hvilken forretningsservice drejer supporthenvendelsen sig om??*

Hvilken miljø drejer supporthenvendelsen sig om*

Hvis supporthenvendelsen er om Test - hvilket testmiljø

Supplerende oplysninger

Angiv venligst yderligere supplerende oplysninger, som kan benyttes i forbindelse med vores sagsbehandling og interne prioritering af sagen

Evt. vedhæftede filer

Der kan maksimalt vedhæftes 50 Mb filer ialt. Flere filer? Zip venligst filerne i samme opload.