Bemærk at

  Det ikke er tilladt at skrive personfølsomme data som fx personnumre eller passwords
Såfremt der er tale om en hastesag skal henvendelsen indtelefoneres til SDS‘s Nationale Servicedesk tlf. 72 22 86 01

 

Felter markeret med * er påkrævede

Sagstitel: *

Kort 3 liniers beskrivelse af problemstilling *

Indberetter

Den person som har henvendt sig til supporten og som sagen skal afsluttes til.

Navn: *
Telefon: *
Organisation: *
E-mail: *

Yderligere E-mail addresser

Hvis du ønsker flere modtagere i forbindelse med sagshåndteringen – venligst angiv ekstra mailadresser herunder. Du kan angive max. 3 ekstra adresser

E-mail:
E-mail:
E-mail:

Hvilken forretningsservice opleves fejlen på?*

Hvilken miljø drejer supporthenvendelsen sig om*

Hvis supporthenvendelsen er om Test - hvilket testmiljø

Supplerende oplysninger

Angiv venligst yderligere supplerende oplysninger, f.eks tidspunkt for hændelse, anvendt URL, som kan benyttes i forbindelse med vores sagsbehandling og interne prioritering af sagen

Evt. vedhæftede filer

Der kan maksimalt vedhæftes 50 Mb filer ialt