Bemærk at

 

  Det ikke er tilladt at skrive personfølsomme data som fx personnumre eller passwords
Såfremt der er tale om en hastesag skal henvendelsen indtelefoneres til SDS‘s Nationale Servicedesk tlf. 33 14 39 00

Hvis du mener, at der i forbindelse med denne fejl er konkret risiko for betydelig forringelse i kvaliteten af patientbehandlingen med patientrisiko som konsekvens skal du være opmærksom på følgende:


1. Venligst angiv i din indberetning hvori du mener at risikoen ligger
2. Konsekvensen af denne markering er, at sagen håndteres akut. Du bedes derfor i tillæg til denne indberetning kontakte SDS‘s Nationale Servicedesk telefonisk på 33 14 39 00

 

Felter markeret med * er påkrævede

Før du melder fejl ind

1. Undersøg venligst på status.nspop.dk om fejlen er kendt eller der er udmeldt service.
2. Har egen supportfunktion visiteret sagen?
3. Er det udelukket, at der er lokale problemer med strøm, LAN, etc.
4. Hvis der kaldes via et EPJ (Elektronisk Patientjournal), EOJ (Elektronisk Omsorgsjournal) eller LPS (Lægepraksis) system, har EPJ/EOJ/LPS leverandøren været inddraget og har visiteret fejlen?
5. Drejer det sig om SEB (Sundhedsvæsenets Elektroniske Brugerstyring) bedes henvendelse rettet til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller tlf. 33 32 39 00

 

Sagstitel: *

 

Kort 3 liniers beskrivelse af problemstilling *

Indberetter

Den person som har henvendt sig til supporten og som sagen skal afsluttes til.

Navn: *
Telefon: *
Organisation: *
E-mail: *

 

Teknisk Kontaktinfo

Person som kan kontaktes for afklaring af tekniske informationer vedrørende applikationer, netværk, logdata etc.

Navn: *
Telefon: *
Organisation: *
E-mail: *

 

Hvilken forretningsservice opleves fejlen på?*

 

Opleves fejlen i Produktion eller Test*

 

Hvis fejlen opleves i Test - hvilket testmiljø

 

Beskriv problem*

Beskriv problem, tidspunkt for hvornår dette opstod, hvordan det opstår og hvilke fejlmeddelelser der modtages

 

Supplerende oplysninger*

Eks. hvilke CVR, tidspunkt for hændelse,anvendt URL, certifikat eller hvilken autorisations ID anvendes til servicekaldet

 

Hvilke konkrete konsekvenser har fejlen for din organisation*

Beskriv konkrete konsekvenser

 

Antal forekomster af problemet*
Problemet er set/genskabt: * gange

 

Antal brugere berørt af problemet*

 

Evt. vedhæftede filer

Der kan maksimalt vedhæftes 50 Mb filer ialt. Flere filer? Zip venligst filerne i samme opload.


JavaScript is required to submit this form.

 

© SDS Webform