Bemærk at

 

Det ikke er tilladt at skrive personfølsomme data som fx personnumre eller passwords

Undlad at vedhæfte certifikater og tilhørende koder i supportsager. 

Såfremt der er tale om en hastesag skal henvendelsen indtelefoneres til SDS‘s Nationale Servicedesk tlf. 33 32 39 00

 

Felter markeret med * er påkrævede

Før du melder fejl ind

1. Undersøg venligst på status.nspop.dk om fejlen er kendt eller der er udmeldt service.
2. Har egen supportfunktion visiteret sagen?
3. Er det udelukket, at der er lokale problemer med strøm, LAN, etc.
4. Hvis der kaldes via et EPJ (Elektronisk Patientjournal), EOJ (Elektronisk Omsorgsjournal) eller LPS (Lægepraksis) system, har EPJ/EOJ/LPS leverandøren været inddraget og har visiteret fejlen?
5. Drejer det sig om SEB (Sundhedsvæsenets Elektroniske Brugerstyring) bedes henvendelse rettet til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller tlf. 33 32 39 00

Sagstitel: *

 

Kort 3 liniers beskrivelse af problemstilling *

 

Indberetter

Den person som har henvendt sig til supporten og som sagen skal afsluttes til.

Navn: *
Telefon: *
Organisation: *
E-mail: *

 

Hvilken forretningsservice drejer supporthenvendelsen sig om??*

 

Hvilken miljø drejer supporthenvendelsen sig om*

 

Hvis supporthenvendelsen er om Test - hvilket testmiljø

 

Supplerende oplysninger

Angiv venligst yderligere supplerende oplysninger, som kan benyttes i forbindelse med vores sagsbehandling og interne prioritering af sagen

 

Evt. vedhæftede filer

Der kan maksimalt vedhæftes 50 Mb filer ialt. Flere filer? Zip venligst filerne i samme opload.


JavaScript is required to submit this form.

© SDS Webform